Subject: Hariduse tn 22 maa-ala DP osalisest kehtetuks tunnistamisest
From: "Tatjana Nikolajenkova" <[email-masked]>
To: "Keskkonnaamet" <[email-masked]>, "maaamet" <[email-masked]>, "info" <[email-masked]>, "hm" <[email-masked]>,Päästeamet <[email-masked]>,PÄA Ida <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Kaitseministeerium" <[email-masked]>, "PPA IDA" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "AS Narva Vesi" <[email-masked]>,AS Narva Soojusvõrk <[email-masked]>,VKG Elektrivõrgud OÜ <[email-masked]>, "Telia klienditeenindus" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <galinaje
Date: Fri, 6 Sep 2024 14:58:31 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Planeerimisseaduse (edaspidi PlanS) § 140 lg 3 kohaselt esitatakse
detailplaneeringu kehtetuks tunnistamise otsuse eelnõu kooskõlastamiseks
PlanS § 127 lõikes 1 nimetatud asutustele ja arvamuse andmiseks § 127
lõikes 2 nimetatud isikutele ja asutustele. Sellest lähtuvalt esitame
Teile kooskõlastamiseks eelnõu Narva Linnavolikogu 28.09.2006 otsusega nr
156 „Hariduse tn 22 maa-ala detailplaneeringu kehtestamine” kehtestatud
detailplaneeringu osalisest kehtetuks tunnistamisest. Eelnõu on leitav
manusest.

PlanS § 140 lg 4 kohaselt, kui kooskõlastaja või arvamuse andja ei ole 30
päeva jooksul detailplaneeringu kehtetuks tunnistamise otsuse eelnõu
saamisest arvates kooskõlastamisest keeldunud või arvamust avaldanud ega
ole taotlenud tähtaja pikendamist, loetakse otsuse eelnõu kooskõlastaja
poolt vaikimisi kooskõlastatuks või eeldatakse, et arvamuse andja ei soovi
selle kohta arvamust avaldada, kui seadus ei sätesta teisiti.

Detailplaneeringu materjalid on kättesaadavad lingil:
<https://NarvaLK.quickconnect.to/d/s/zzZNEQ863g6dpXsAfVUbJKOXpKrBoztu/q-Hp
Opcpi6buugN5I6yjc86DGhM4xAsQ-bL2gcBh1pQs>
https://NarvaLK.quickconnect.to/d/s/zzZNEQ863g6dpXsAfVUbJKOXpKrBoztu/q-HpO
pcpi6buugN5I6yjc86DGhM4xAsQ-bL2gcBh1pQs

Lugupidamisega

Tatjana Nikolajenkova

planeeringute spetsialist

Narva Linnavalitsus

Arhitektuuri- ja Linnaplaneerimise Amet

 <http://www.narva.ee/> www.narva.ee

 <http://www.visitnarva.ee/> www.visitnarva.ee

Peetri plats 5, Narva 20308

Tel: +372 359 9062

M: +372 5837 3585

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]